OFF-ROAD er mediabureauet bag LA’s kampagner

OFF-ROAD har arbejdet for Liberal Alliance i gennem såvel Folketingsvalget i 2011, Kommunalvalget 2013 og Europa parlamentsvalget i 2014. I forbindelse med Folketingsvalget i 2011, skulle mediestrategien udvikles på få dage og efterfølgende implementeres i en lang række mediekanaler på meget kort tid.

OFF-ROAD’s mediestrategi skabte en platform, hvor  LA’s teksttunge og ofte tankevækkende budskaber, blev ændret og tilpasset fra dag til dag afhængig af dagens aktuelle politiske debat. Samtidig sikrede forhandling af placeringer på forsider, at de enkelte annoncer fik genkendelighed og gennemslagskraft.  Medievalget fokuserede på både bredt definerede demografiske og politiske målgrupper, samt smalle og specifikke adfærds-målgrupper. Mediestrategiens taler for sig selv. På trods af forsvindende lidt redaktionel omtale i pressen, blev partiet næsten fordoblet til folketingsvalget i 2011. De fleste iagttagere er enige om, at netop annoncering af partiets mærkesager har vist sig at være en afgørende årsag til det flotte valgresultat.

5508999454_4e42a0a12d_mAnders Samuelsen, Partiformand Liberal Alliance:

OFF-ROAD har varetaget vores medierådgivning og medieindkøb siden sommeren 2011. OFF-ROAD er altid driftssikre, ansvarsfulde og omstillings parate ift. vores skiftende behov. OFF-ROAD forstår de udfordringer som et ungt parti kan have med at ”trænge igennem” mediestøjen og vi er virkelig godt tilfredse med samarbejdet.

Valg 2011 søjle2