Om OFF-ROAD

RESULTATORIENTERET DIGITAL RÅDGIVNING

OFF-ROAD rådgiver virksomheder, som ønsker at få mere ud af deres investering i digitale medie- og marketingaktiviteter. Vi rådgiver om digital marketingstrategi, målgruppeanalyse, medieplanlægning, sociale medier, kreativ udvikling af materiale samt forhandler og køber annonceplads på vegne af vores kunder. OFF-ROAD rådgiver om markedsføring i alle danske medier, både online (bannere, SEO, SEM eller Adwords, RTB, mobile og sociale medier) og offline (tv, radio, biograf, print, outdoor, etc.).

OFF-ROAD er såvel et mediebureau, som digitalt marketingbureau, med et stort netværk af kreative specialister inden for alle discipliner af marketing, reklame, design og web. Vi udnytter ligeledes vores internationale netværk i forbindelse med udenlandsk annoncering.

OFF-ROAD SKABER ROI OG SYNLIG EFFEKT

ROI er en del af OFF-ROADs dna, og vi er sat i verden for at skabe synlige resultater på din virksomheds bundlinje.  Vi forstår de udfordringer, man som annoncør dagligt står overfor, og tilbyder dig en fleksibel og ansvarlig tilgang til marketingrådgivning. Vi arbejder typisk ud fra dine forretningsmål med fokus på at skabe salg og konkrete resultater. Vi definerer sammen konkrete og målbare KPI’er, gennemfører nulpunktsanalyse og udvikler en handlingsplan for de tiltag, der skal til for at indfri de opsatte mål.

Vi støtter dig igennem hele rejsen fra forretningsmål til resultat, fra annonce til salg, fra offline til online. Vores kernekompetencer i strategiudvikling og kampagneoptimering betyder, at vi altid får mest muligt ud af det givne marketingbudget.

DATA GØR FORSKELLEN

Mange virksomheder udnytter ikke tilstrækkeligt egne data og erfaringer til optimering af marketingaktiviteterne. Hos OFF-ROAD er vi specialister i dataanalyse, opsætning af relevant tracking data, samt at optimere virksomheders forretningsmål, baseret på indsigter fra intern og ekstern data. Vi er vant til at arbejde med store mængder af data, og analysen er din garanti for, at vigtige strategiske såvel som taktiske beslutninger bliver taget på det rigtige grundlag. Samtidig giver arbejdet med data os mulighed for at lave ekstremt målrettede, og derved ekstra effektive, kampagner.

OFF-ROADS HISTORIE

OFF-ROAD blev grundlagt af Niels Viby Mogensen i sommeren 2011 med det mål for øje, at skabe et bureau, hvor rådgivningen er bredt funderet og potentielt omhandler alle marketing tiltag, som kan gavne en virksomheds forretning. Niels Viby Mogensen har mere end 20 års erfaring fra mediebranchen, hvor han hovedsageligt har arbejdet for store internationale reklame- og mediebureauer.

Netop oplevelserne fra de store, etablerede spillere på markedet inspirerede Niels til at starte en ny type medie- og marketingbureau. OFF-ROAD blev således grundlagt med ønsket om en mere holistisk marketingtilgang, samt et tættere, og mere fleksibelt samarbejde med kunderne – der skulle være plads til at tænke ud af boksen og komme med nye kreative løsninger, hvis det var det, en opgave krævede. Også navnet OFF-ROAD symboliserer, at der er tale om et bureau som både tør og kan afvige fra traditionelle arbejdsmetoder.

I den forbindelse er det vigtigt at nævne, at OFF-ROAD er unik i Danmark. Vi er nemlig både uafhængige og danskejedeVi er uafhængigefordi vi ikke ligger under for krav fra udenlandske koncernejere. Samtidig er OFF-ROAD 100% danskejet. Det betyder, at OFF-ROADs ledelse kan fokusere på at tilpasse arbejdsprocesser, samarbejdsvilkår, fee-aftaler og team-struktur til den enkelte kundes behov og ønsker. OFF-ROADs ejerforhold giver mulighed for, at vi kan agere meget fleksibelt over for vores kunder.

Vælger du at samarbejde med OFF-ROAD, får du således erfaringerne og ekspertisen fra et internationalt reklame- og mediebureau, kombineret med fleksibiliteten og de tætte relationer fra et mindre bureau. Denne tilgang er der mange, som er enige i, og OFF-ROADs kundeportefølje tæller i dag alt fra små- og mellemstore virksomheder til store, etaberede spillere.