Digital Data Planner

OFF-ROAD søger Digital Data Planner

OFF-ROAD vokser og vi søger en ny kollega til at arbejde med digital data, web analytics og programmatic annoncering.

Du vil få ansvaret for at lave analyser baseret på Google Analytics, fortolke data og lave konkrete anbefalinger, og dernæst i samarbejde med de øvrige medarbejdere at sikre optimering af kundens marketing aktiviteter baseret på disse anbefalinger.

Du får desuden ansvaret for igennem vores programmatic buying at udarbejde effektive kampagner samt kontinuerligt at optimere på disse kampagner og endelig at evaluere på performance.

Du skal være strategisk og analytisk stærk og god til at arbejde med – og overskue – større mængder data. Det er en fordel, men ikke et krav, at have erfaring med Google Analytics og Google Tag Manager eller andre webanalytics systemer, såvel som erfaring med programmatic buying.

Derudover er erfaring med at arbejde med digitale medier fx fra mediebureau, digitalt bureau eller en marketingafdeling et plus.

Du vil arbejde tæt sammen med resten af teamet hos OFF-ROAD såvel som med vores kunder.

 

DIN PROFIL
  • Du har viden om og erfaring indenfor for digitale medier og en god marketing strategisk forståelse
  • Du er tal-stærk og kan arbejde analytisk med data
  • Du kan arbejde i diverse online tools som fx Google Analytics eller Adform og Google Tag manager
  • Du har en relevant marketing uddannelse på højt niveau, gerne cand.merc. EMF, MCM eller lignende
  • Du er struktureret, har fokus på detaljer og meget ansvarsbevidst
  • Du “tænder på” at arbejde i et iværksætter-miljø, er omstillingsparat og tilpasser dig de behov og ønsker som kunder og forretning stiller
  • Du er målrettet, ambitiøs, ansvarsfuld, udadvendt og har godt humør
  • Du har god erfaring med Microsoft Office, herunder Excel og Powerpoint

 

ANSØGNING

Søg gerne stillingen via LinkedIn. Vi holder samtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du også velkommen til at kontakte Janice Bang Elkjær (janice[@]offroadmedia.dk).

Stillingen er normeret til 37 timer per uge, og kan tiltrædes hurtigst muligt men vi tilstræber ansættelsesstart omkring 1. august 2017.

 

OM OFF-ROAD

OFF-ROAD er mindre medie/marketingbureau i hastig vækst. Vi bor ved Trianglen på Østerbro og åbnede dørene i sommeren 2011. Siden da har vi haft travlt med at positionere os ved målrettet at levere holistisk medie- og marketing-strategisk rådgivning til vores kunder. Vi er unikke i Danmark idet vi er 100% danskejede og således uafhængige af udenlandske reklamebureaukoncerner og deres økonomiske interesser. Vi trækker dog på et stort netværk af danske og internationale bureaupartnere inden for mange forskellige kreative fag og udnytter vores styrker til at levere en ansvarsfuld, fleksibel og meget dedikeret kundeservice. Vi går meget op i at skabe en god stemning i dagligdagen, udfordre og komplimentere hinanden fagligt, samt at skabe gode og tætte relationen til vores kunder og andre forretningspartnere.